Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Helaas kan het voorkomen dat het product niet helemaal voldoet of iets gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst kenbaar te maken bij Liefs met Hout door een e-mail te sturen naar info@liefsmethout.nl

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

Mijn vraag staat niet tussen de veel gestelde vragen, wat dan? 

Wanneer het antwoord op jouw vraag er niet tussen staat, kun je een e-mail sturen naar info@liefsvanhout.nl. Ik probeer je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

© 2022 liefsmethout-wholesale | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel